Υποθέτω πως πολλοί θα αναρωτιέστε για ποιον λόγο αφερώνονται τόσες πολλές ώρες στα σχολεία για το μάθημα της Ιστορίας (το ίδιο πολλοί θα αναρωτιέστε και για το μάθημα των Αρχαιων Ελληνικών μιας και στην αγορά εργασίας η χρησιμότητα της είναι σχεδόν ανπύπαρκτη). Ο λόγος είναι ίδιος αλλά σε αυτό το κείμενο θα αναφερθώ μόνο στο μάθημα της Ιστορίας.
Γράφω αυτό το κείμενο είναι επειδή ένα άτομο που αγαπάω και εκτιμάω πάρα πολύ διαφώνησε μαζί μου και γιατί κατά τη διάρκεια της προεκλογικής καμπάνιας η φυλλάδα espresso ξέθαψε κάτι παλιές δηλώσεις του Μιχάλη Τρεμόπουλου και οι "Ελληναράδες" βρήκαν μία καλή ευκαιρία να χτυπήσουν τους Οικολόγους Πράσινους. Το τραγικό είναι πως ο Μιχάλης είχε απόλυτο δίκαιο στις δηλώσες του αλλά δυστυχώς δεν είχαμε χρόνο να απαντήσουμε όσο μάλλον που το καρκίνωμα του εθνικισμού είναι πολύ δύσκολο να γιατρευτεί.
Ο λόγος είναι απλός και αυτονόητος: Η κατασκευή (με ή χωρίς εισαγωγικά) εθνικών ταυτοτήτων. Φυσικά ατό δεν ισχύει μόνο στην Ελλάδα αλλά σε όλες τις χώρες του κόσμου.
Ο ορισμός του Γεννίτσαρου είναι να πάνε τα ανήψια μου σε Τουρκικό σχολείο και το αντίθετο. Στα 18 τους τα ανήψια μου θα έχουν γινει Ανθέλληνες και τα Τουρκακια Αντιτούρκοι.
Εγώ ήμουνα τυχερός και πήγα σε ΕυρωπαΙκό σχολείο (European School of Brusels 1). Τα Ευρωπαϊκά σχολεία είναι τα σχολεία για τα παιδιά των υπαλλήλων της Ευρωπαϊκής Ένωσης και ένας από τους σκοπούς τους είναι η δημιουργεία μιας Ευρωπαϊκής Εθνικής ταυτότητας. Στην δικιά μου περίτωση πέτυχε αλλά δυστυχώς είμαι εξαίρεση μιας και το καρκίνωμα του εθνικισμού είναι πολύ δύσκολο να γιατρευτεί.
Δυστυχώς ατύχησα μιας και η πολιτική εννοποίηση της Ευρώπης με 27 χώρες είναι αδύνατη :(
Βίντεο εκδήλωσης κοινωνικής οικονομίας
Πριν από 8 χρόνια