Κυριακή, 18 Μαΐου 2014

Άρης Σπηλιωτόπουλος


Ο Άρης Σπηλιωτόπουλος είναι ένας Έλληνας πολιτικός και επίσημος υποψήφιος Δήμαρχος Αθηναίων με το κόμμα του τη Νέα Δημοκρατία.

Παρόλο που είναι νεαρός στην ηλικία, δεν έχει ακόμα συμπληρώσει τα 50 έτη, έχει μία μακρά πολιτική σταδιοδρομία σύμφωνα με το σχετικό λήμμα της Βικιπείδα, έχει διατελέσει συνολικά 14 χρόνια Βουλευτής και 2 χρίνια Υπουργός, πρέπει να παραδεχτώ ότι από έργα του, με ή χωρίς εισαγωγικά, θυμάμαι την αναγνώριση ιδιωτικών ΙΕΚ όταν ήταν Υπουργός παιδίας, δεν είμαι σε θέση να τον κρίνω άλλωστε δεν είναι ο μοναδικός Υπουργός Παιδείας που δεν κατάφερε, ή θέλησε δεν ξέρω..., να βάλει τάξη σε αυτό τον τομέα.

Δεν μπορώ ή μάλλον θέλω να ξεχάσω την έπαρση του μετά τις Βουλευτικές εκλογές του 2000 που έβγαινε στα κανάλια με ύφος 1000 καρδιναλίων μιας και νόμιζε ότι είχε κερδίσει το κόμμα του, μάλλον αγνοούσε ότι ένα από τα βασικά σλόγκαν του τότε αρχηγού του ήταν σεμνά και ταπεινά.

Είναι αυτονόητο ότι δεν πρόκειται να σχολιάσω τον σεξουαλικό του προσανατολισμό και τις φήμες ότι ήταν ζευγάρι με τον Κώστα Καραμανλή, αν μη τι άλλο ανήκω στην συντριπτική πλειψηφία των Ελλήνων που δεν έχει δει το επίμαχο DVD του Ζαχόπουλου και δεν έχω σχέσεις με τον Θέμο Αναστασιάδη για να μου πει την υπόθεση του έργου. Επίσης δεν πρόκειται να σχολιάσω το γεγονός ότι κλείνει το μάτι στους νεοναζί ψηφοφόρους, δυστυχώς στην Ελλάδα τους ηγέτες της Χ.Α. πολλοί εμίσησαν τους ψηφοφόορους της λίγοι. Φυσικά αυτό είναι τραγικό για τη χώρα μας μιας και η ΝΔ μας κυβερνάει.

Αντιθέτως θα σχολιάσω την αντιθεσή στην κατασκευή ενός τέμενος στην περιοχή της Αθήνας. Άρη ξεχνάς ότι το βασικό επιχείρημα του προέδρου σου για να ψηφίσουμε το κόμμα σου είναι ότι μας εξασφαλίζει την Ευρωπαϊκή πορεία της Ελλάδας; Είμαι σίγουρος ότι δεν το αγνοείς και η έρωτηση μου είναι 100% ρητορική.

Κλείνοντας θα αναφέρω ότι δεν σχολίασα τον σεξουαλικό προσανατολισμό του κυρίου Σπηλιοτόπουλου μιας και σύμφωνα με τις διεθνείς συνθήκες που έχει υπογράψει η χώρα μας αυτό το θέμα είναι 100% προσωπικό άρα δεν έχει χώρο στον δημόσιο διάλογο.