Τρίτη 9 Δεκεμβρίου 2008

Athens Burning!

Δεν έχω σκοπό να γράψω άμεσα για τα καφριλίκια που διεξάγονται στις περισσότερες πόλεις της χώρας μας όπως δεν θέλω να γράψω και για τον φόνο ενός έφηβου παιδιού αλλά για την προσωπικη μου εμπειρία.

Χθες έπρεπε να κατεύω στο κέντρο για ένα job interview. Σαν καλός (αλλά και ηλίθιος) πολίτης πήγα στον σταθμό του τρένου, αγόρασα ένα ticket, το ακύρωσα και κάθισα περιμένοντας να ξεκινήσει το τρένο. Κατά την διάρκεια της αναμονής ακουγόταν από τα μεγάφωνα ένα μύνημα που έλεγε πως για κάποιο αδιευκρίνηστο λόγο το τρένο πηγαίνει μέχρι την Ειρήνη. Τον αδιευκρίνηστο μπορούμε να τον φανταστούμε όλοι αντιθέτως δεν μπορούμε να απαντήσουμε στην ερώτηση που μου έκανε ένας συνταξιούχος: Ωραία και από την ειρήνη πως θα πάμε στο κέντρο. Περίμενα 15 με 20 λεπτά τσαντίστηκα και έφυγα.

Παράλληλα ο πατέρας μου προσπαθούσε να πάει στο Υγεία από την Κηφισίας. Μετά από 30 λεπτά είχαν φτάσει στο ύψος του Κ.Α.Τ. Σε αυτό το σημείο παραδόθηκε και ο πατέρας μου και γύρισε σπίτι.

Τέλος τα χριστούγεννα θέλω να πάω στις Η.Π.Α. οπότε μετά την περιπέτεια με το τρένο αποφάσισα να πληρώσω το έμβασμα για την VISA. Το πρόβλημα δεν είναι μόνο το ποσό (110 Ευρώ) αλλά ότι οι Έλληνες είμαστε οι μόνοι από όλους τους υπήκοους της Ε.Ε. που χρειαζόμαστε VISA για να πάμε στις Η.Π.Α. Λογικότατο μιας και όλες μα ΟΛΕΣ οι διαδηλώσεις που γίνονται στην Αθήνα καταλήγουν στην πρεσβεία των Η.Π.Α. Σε αυτό το θέμα φταίω και εγώ λιγάκι μιας και θα μπορούσα να είχα πάρει Βέλγικη υπηκοότητα και δεν το έκανα όταν μπορούσα.

Σαν επίλογο το μόνο που μπορώ να γράψω: Αι ΣΙΧΤΙΡ ποια με τους ψευτό-αριστερούς!

7 σχόλια:

Tasos Vogiatzoglou είπε...

ΝΑ ΚΑΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ... ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΤΟΥ ΜΗΔΕΝΙΣΜΟΥ...

Αν και ... ούτε ένα μουσι παπά δεν πήρε φωτιά :(

george είπε...

Δηλαδή αυτός είναι ο λόγος που πρέπει να βγάζουμε VISA ; Επειδή όλες οι διαδηλώσεις καταλήγουν στην Αμερικανική Πρεσβεία ;

Γιάννης Καραμήτρος είπε...

@Τάσος Β.
'Οπως είπα και σε ένα παιδικό φίλο που μου έλεγε παρόμοια πράγματα: Αν σου κάψουν την δικιά σου κούρσα θα λες τα ίδια?

Όσον αφορά το παπαδαριό: Αν έκαιγαν εκκλησίες και παπάδες δεν θα με πείραζε :)

@ΜΤΜ
Πολύ φοβάμαι πως ναι είναι ένας από τους λόγους όπως και ότι για τα πάντα κατηγορούμε τις Η.Π.Α. Λες να φταίει η CIA για το ανεύρυσμα μου? :P

george είπε...

Το ότι ζητάνε πρόσβαση σε προσωπικά δεδομένα (ποινικό μητρώο, οικονομικά δεδομένα, ιατρικό ιστορικό (!)) δεν σε απασχολεί καθόλου;

Οι συμφωνίες για τον αγωγό (κυρίως) και το βέτο στο ΝΑΤΟ οδήγησαν σε αυτό. Οι διαδηλώσεις δεν τους απασχολούν και τόσο. Έτσι κι αλλιώς είχαν καταφέρει να διαδηλώνουν όλοι έξω από τις πρεσβείες τους.

Γιάννης Καραμήτρος είπε...

Φίλτατε Γεώργιε.
Δεν με νοιάζουν οι διάφορες Conspirancy Theories που κυκλοφορούν στη χώρα μας. Όπως μπορείς να διαβάσεις από το τελευταίο μου post το μόνο που με νοιάζει είναι πως σε λίγες (ελάχιστες) ώρες θα κοιμηθώ (επιτέλους) στο σπίτι μου. Οι διάφοροι Ψευτό-αριστεροί ας πάνε να ... :)

Υ.Γ. Εϊναι άργα, πήγενε να κοιμηθείς!

Tasos Vogiatzoglou είπε...

Mate, εγώ δεν έχω αυτοκίνητο. I shun material possessions :P .

Πότε ακριβώς πετάς για την Land of Free, Land of Brave ? Με ποια εταιρία;

Γιάννης Καραμήτρος είπε...

Φίλτατε, δεν θυμάμαι ακριβώς, άλλωστε όπωε (υποθέτω) πως με γνωρίζεις ώρες - ώρες είμαι Κουκουρούκου :)

Θα σε πάρω τηλέφωνο στις 21/12 που έρχεται στην Ελλάδα η αδελφή μου με το κινητό μου.

Υ.Γ. Όπως μπορείς να διαβάσεις στο επόμενο post μου σήμερα είναι η πρώτη μέρα μετά από πάρα πολύ καιρό που θα κοιμηθώ σπίτι μου οπότρ σκοπεύω να την εκμεταλευτώ εμε τον αγαπημένο μου τρόπο, τον οποίο (ίσως) μάθεις όταν σε ξαναδώ :)

Υ.Γ. 2 ΓΕΙΑΑΑΑ και καλή νύχτα!