Κυριακή 1 Φεβρουαρίου 2009

Τέρμα ο πΟ.Τ.Ε.!

Μέχρι πρόσφατα δήλωνα, και ήμουνα, οπαδός του πΟ.Τ.Ε.. Για την ακρίβεια δήλωνα κρατιστής (δηλαδή οπαδός των κρατικών εταιρίων).

Πλέον ομως άλλαξα θέση!

Θέλησα να φτιάξω ένα πακέτο για όλες τις συνδέσεις τηλεποικινονιών για εμένα και τους γονείς μου. Συνολικά ήθελα ένα πακέτο για
3 κινητά
3 σταθερά τηλέφωνα
μία σύνδεση ADSL
και μία για mobile Internet.

Σαν καθώς πρέπει βλάκας που είμαι πήγα στο (π)OteShop της γειτονιάς μου. Ζητάω από την πωλίτρια να μου φτιάξει ένα πακετάκι προσφοράς. Γυρίζει η δημόσιος υπάλληλος και μου λέει: Να εδώ είναι τα φυλλάδια, πάρτε τα να τα μελετήσετε (Θα μου πείτε ότι πάλι καλά που χρησιμοποίησε πλυθιντικό).

Είπαμε είμαι βλάκας οπότε πήρα 2-3 φυλλάδια. Βγαίνοντας απ΄το μαγαζί μου ήρθε μία κρίση ευφίας (το παθαίνω καμιά φορά). Κάτσε ρε πανύβλακα αυτή είναι πωλίτρια, πρέπει να σου πει: Κοιτάξτε (φυσικά στον πληθυντικό) έχουμε αυτά τα πακέτα κλπ...

Όμως ζω στην Ελλάδα και ένας φίλος δουλεύει στη Wind. Οπότε τον ρώτησα να μου φτιάξει αυτός το πακετάκι και πήγα σε αυτούς.

Θα ήθελα να παω στον ΟΤΕ και να τους πω: Καλά να πάθετε Μαλ... αλλά δυστυχώς είναι ακόμα (σε μεγάλο ποσοστό) κρατική εταιρία, οπότε τα μελλοντικά ελλειματά του θα τα πληρώσω και εγώ.

Κλείνοντας θα ήθελα να κάνω μία ερώτηση: Να πάω στο OteShop και να τους πω: Μπράβο Μαλάκες χάσατε 3 πελάτες; Ας δώσω μία απάντηση μόνος μου: και να πάω τι θα καταλάβω; είναι δημόσιοι υπάλληλοι, όχι μόνο έχουν μονιμότητα αλλά και ανοσία από τα πολλά βρισίματα που ακούν!

Αι Σιχτίρ με τον (κάθε) πΟΤΕ!

πΟΤΕ = ένα πού πετυχημένο λογοπαίγνιο που διάβασα στην Καθημερινή και το υιοθέτησα αμέσως.

9 σχόλια:

Γιάννης Καραμήτρος είπε...

Πέρα από αυτά περιμένω εδώ και Χ μέρες να "αξιωθεί" ο κωλοΟΤΕ να δωσει σταθερή γραμμή στην Telas για να έχω πρόσβαση στο Internet από το σπίτι.

Αι Σιχτίρ με τα μωνοπόλια!

Meropi είπε...

Γιάννη μου,
στη σταθερή τηλεφωνία και το ίντερνετ είναι καλύτερος ο ΟΤΕ και ας έχει υπαλλήλους αγενείς και με δημοσιοϋπαλληλική νοοτροπία. Όλες οι άλλες εταιρείες (σταθερής επαναλαμβάνω τηλεφωνίας) ταλαιπωρούν τους καταναλωτές πολύ.

nosdi είπε...

Gianni kalhmera!

Paly kala pou h pwlhtria de sou apantise opws kai sti diafimish gia daneio apo gnwsth trapeza...

Trapezikos ypallhlos: Tha thelate ayto to pakleto pou exei ayto,ekeino,to allo...ktl???
Pelaths: Nai!!!
Trapezikos ypallhlos:Dystixos emeis den to xoume...alla vgite eksw...stin trapeza (x) ligo poio katw deksia tha to vrite!!!

Mataksotes kordeles file mou!!!
Apo toys asfalistes, tis trapezes,mexri kai tous venzinopoles pou sou poulane neromenh venzinh kai katastrefeis to amaksh sou...panta plhrwnoume fikia gia metaksotes kordeles (edw sto Ellada)

Filia Polla!
Tha ta poume...

Γιάννης Καραμήτρος είπε...

@Meropi
Μάλλον έχεις δίκαιο αν κρίνω από το σήμα της Wind και της Cosmote.

@Κώστα
Συμφωνώ, όσον αφορά το "Tha ta poume...", άλλωστε το τηλέφωνο μου το έχεις...

Γιάννης Καραμήτρος είπε...

Ίσως βιάστηκα να αλλάξω πάροχο μιας και η wind είναι ψιλομπάχαλο.

Ένα απλό παράδειγμα: τα καταστήματα της wind δεν επικοινωνούν μεταξύ τους ηλεκτρονικά. Θα μου πείτε όταν ο νούμερο 1 ανταγωνιστής τους είναι ο πΟΤΕ για ποιο λόγο να ξοδεύουν χρήματα και να βρίσκουν λύσεις :(

Odysseas είπε...

Πάντως τη χειρότερη εμπειρία μου και με διαφορά την έχω με τη Hellas Online. Οι άνθρωποι είναι απίστευτοι. Αν ζούσαμε σε πολιτισμένη χώρα η εταιρεία αυτή θα είχε κλείσει...
Αντίθετα από τη Vivodi (τηλέωνο-ίντερνετ) είμαι πολύ ευχαριστημένος (μην τη ματιάσω κιόλας!!!).
Δυστυχώς είναι σε μεγάλο βαθμό και θέμα τύχης... Αλλά όντως, γιατί να επενδύσουν λεφτά?

Γιάννης Καραμήτρος είπε...

Odysseas
Δεν ξέρω τι γίνεται με την Vivondi αλλά και η wind είναι μπάχαλο. Μου έδωσαν ασύρματο router αλλά δεν μου έδωσαν USB stick για το συνδέσω με τον υπολογιστή μου. Φυσικά αν πάω να τους ζυτήσω τα 17 ευρώ που έκανε το στικάκι θα πάρω τα ... :(

mtryfo είπε...

Γιαννη,
διαβάζω τα βάσανά σου...
εγώ απο πέρισυ έχω σύνδεση forthnet και σε γενικές γραμμές ειμαι ευχαριστημένη...(τηλέφωνο και ιντερνετ λέμε)
φυσικά κάποιες φορές αντιμετώπισα προβλήματα με το internet ή με το τηλέφωνο αλλά δεν κράτησε πολλές ώρες και δεν ηταν κάτι που δεν είχα πριν που είχα σύνδεση tellas η πριν απο αυτό στον ΟΤΕ...

Γιάννης Καραμήτρος είπε...

@mtryfo
Και η Wind-Tellas δεν είναι πολύ καλύτερες. Δύο παραδείγματα, το σήμα της wind στα κινητά είναι πολύ κακό και στο internet της tellas μου έστειλαν ασύρματο rooter το οποίο είχε βίσμα μόνο για δίκτυο.

Δεδομένου ότι είμαι ιδιώτης και έχω παλιό PC πρέπει να αγοράσω καινουργιο για να μπω στο Internet? Άλλωστε το γάφω και στο προηγούμενο σχόλιο μου...