Πριν από λίγες εβδομάδες έγραφα για την απόφαση μου να αφήσω τον όμιλο π.Ο.Τ.Ε. (http://ioanniskaramitros2.blogspot.com/2009/02/blog-post.html) επειδή δεν ήμουνα ικανοποιημένος με την εξυπηρέτηση των πελατών του. Το αποτέλεσμα ήταν να περάσω όλες τις συνδέσεις μου στον όμιλο Wind-Tellas και εκεί συνάντησα μόνο απογοήτευση...
Θα αναφέρω μόνο δύο παραδείγματα: Το σήμα της κινητής τηλεφωνίας είναι τραγικό και τα διάφορα καταστήματα της wind δεν επικοινωνούν μεταξύ τους με αποτέλεσμα να πρέπει να τρέχω στο κατάστημα Αμμαρουσίου, όπου υπέγραψα τα συμβόλαια, για ότι πρόβλημα έχω.
Θα μου πείτε όταν ο κυριάρχος της αγοράς είναι ο π.Ο.Τ.Ε. για ποιο λόγο να είναι καλύτερος ο ανταγωνισμός;
Για τους παλιούς φίλους
Πριν από 7 χρόνια
10 σχόλια:
Γιάννη μου,
θα γίνω Κατίνα, αν σου πω ότι στο είχα πει? Θα νοσταλγήσεις τον ΟΤΕ εκεί που πήγες. Και η ποιότητα της μετάδοσης είναι πολύ χειρότερη και η ποιότητα της εξυπηρέτησης.
@Meropi
Γιατί να γίνεις "κατίνα"? Οι "κατίνες" κάθονται και σχολιάζουν, τα κακά μαντάντα τα φέρνουν οι κασσάνδρες :P Πολύ φοβάμαι πως έχεις δίκαιο :(
Γιάννη,
νομίζω ότι δεν χρειάζεται να σε ρωτήσω τι κόμμα θα ψηφίσεις στις εκλογές. Φαίνεται από τα προηγούμενα ποστ. Έτσι????
Λογω της φύσεως του επαγγελματός μου, που περιλαμβάνει και τον τομέα των τηλεπικοινωνιών και δικτύων, και γνωρίζοντας τις τεχνικές υποδομές όλων των παρόχων και του ΟΤΕ, απλά να αναφέρω πως οι υπόλοιποι κάνουν μνημόσυνο με ξένα κόλυβα.(του ΟΤΕ).
Απλά ο ΟΤΕ είναι ακριβότερος, αλλά γι αυτό ας όψεται η ΕΕΤΤ, που τον δεσμεύει τιμολογιακά με την πρόφαση του αθέμιτου ανταγωνισμού.
Τι ελευθερη οικονομία και αγορά έχουμε γμτ, μου στην χώρα αυτή, δεν μπορώ να καταλάβω.
Griechenland Φίλε μου!! Griechenland!!!!
Συναντάς τη “ ΜΑΛΑΚΙΑ ” καθημερινά…
και δυστυχώς και σε μεγάλες “Ποσότητες “
:-(
@Meropi
Ναι νομίζω πως οι πολιτικές μου απόψεις κάνουν κρα από χιλιόμετρα μακρυά...
@giant13
Ελεύθερη οικονομία στην Ελλάδα? Χα χα και ξανά ΧΑ! Αυτός ο όρος στη χώρα μας είναι ταυτόσημος με τον Σατανά :(
Κώστα
Θα συμφωνήσω (ξανά) μαζί σου, δυστυχώς...
Αν και τα πράγματα έχουν βελτιωθεί απ'ό,τι παλιότερα, ακόμη έχουμε πολύ δρόμο μπροστά μας...
Καλημέρα
@KitsosMitsos
Πρώτα από όλα καλώς ήρθες στο "μαγαζί" μου, όσον αφορά το σχόλιο σου:
Έχεις δίκαιο, όσον αφορά την πρόοδο, πράγματι είμαστε πολύ πίσω αλλά δεν βλέπω φως στο τούνελ :(
Έχω φύγει πολλές φορές από μαγαζί της Wind λόγω κακής ή αδιάφορης εξυπηρέτησης και τις φορές που έχω μείνει (αναγκαστικά) τις μισές έχω αναθεματήσει. Για την δε Tellas δεν έχω ακούσει από κανέναν καλά λόγια.
Σοφία
Μέχρι τώρα δεν είχα κανένα πρόβλημα με τους υπαλλήλους της Wind, αντιθέτως για τις υπηρεσίες της Tellas άκουσα πολύ κακά πράγματα από ένα τεχνικό. Αυτό που είναι σίγουρο είναι πως το σήμα της Wind στα κινητά είναι πολύ συχνά τραγικό!
Δημοσίευση σχολίου