Σάββατο 11 Απριλίου 2009

Slumdog Millionaire

Πριν από λίγες ημέρες είδα στο κινηματογράφο το έργο Slumdog Millionaire. Είναι μία Βρεταννική ταινεία που τυλίγεται στην Ινδία. Είναι μία ιστορία δύο αδελφών (του Salim και του Malik) και μίας κοπέλας της Latika.

Σε όλη τη διάρκεια του έργου σκεφτόμουνα δύο πράγματα.
Πρώτον πόσο τυχερός ήμουνα που γεννήθηκα στον πρώτο κόσμο
Δεύτερον αν πρέπει να γράψω ποστ για το έργο.

Δύο σκηνές με εντυπωσίασαν:
Η πρώτη που πέφτει το παιδία μέσα στα κόπρανα για να μπορέσει να πάρει αυτόγραφό από τον "αστέρα".
Η δεύτερη λίγο πριν το τέλος του έργου που με έπεισε να γράψω το ποστ. Δεν σας λέω ποια είναι.

Προτείνω σε όλους να την δουν.

Το entry του έργου στην wikipedia βρίσκεται στο: Slumdog Millionaire, από αυτό έμαθα πως η ταινεία είναι Βρεττανική και όχι Ινδική.

19 σχόλια:

Γιάννης Καραμήτρος είπε...

Όταν μεγάλωσε η Latika έγινε απίστευτη γυναικάρα.

Laplace είπε...

ταινιαρα κ ηθοποιαρα η λατικα!!
καλη κυριακη

Γιάννης Καραμήτρος είπε...

Η ταινία ήταν πράγματι ταινιάρα και η Λάτικα γυναικάρα. Καλή Κυριακή και σε εσένα.

starclub είπε...

Καλημέρα καλημέρα καλημέραααα!!!
Πολύ ωραία ταινία,όντως!Και η Latika,πολύ ωραία γυναίκα! :)
Φιλάκια πολλάααα

Γιάννης Καραμήτρος είπε...

@starclub
Καλημέρα και σε εσένα μόνο που η ταινεία δεν είναι απλώς πολύ ωραία αλλά έξοχη.

starclub είπε...

Αχ,συγγνώμη τότε!
Πάμε από την αρχή...
Καλημέρα,καλημέρα,καλημέρααααα!!!
Έξοχη η ταινία,όντως!Και η Latika,πολύ ωραία γυναίκα! :)
Φιλάκια πολλάαααα

ΥΓ.Ελπίζω τώρα να είναι καλύτερα! χιχιχιχιχι :Ρ

giant13 είπε...

Την συγκεκριμένη ταινία αν και την έχω και πειρατική στο σπίτι, δεν κατάφερα να την δώ ακόμη.

Αυτή όμως που με εντυπωσίασε ήταν το Gran Torino του Κλιντ Ηστγουντ.

Y.Γ. ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ με υγεία , το σπουδαιότερο αγθό, όλα τα υπόλοιπα έπονται.

Γιάννης Καραμήτρος είπε...

Γίγαντα
Εγώ αντιθέτως έχω κατεβάσει την ταινεία του Ίστουγουντ και δεν την έχω δει..

Σου συστήνω να δεις το slumdog millionaire.

Καλές γιορτές και σε εσένα.

Meropi είπε...

Πέρασα για ευχές Γιάννη μου καλέ.
ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ σου εύχομαι με υγεία και χαρά.
Υ.Γ. Πέρασε από το blog μου, έχω κάτι που σε αφορά.

Γιάννης Καραμήτρος είπε...

Μερόπη, σου ανταποδίδω τις ευχές :)
Θα περάσω τώρα από το μπλογκ σου.

NdN είπε...

Και εγώ ακόμα να τη δω, αλλά είναι στο φάκελο "must see"!

Καλά να περάσεις αυτές τις μέρες Γιάννη!

Γιάννης Καραμήτρος είπε...

@NdN
Ευχαριστώ για τις ευχές και στις ανταποδίδω, όσον αφορά το έργο είναι ο ορισμός του Must see!

mtryfo είπε...

Γιάννη
απο καρδιάς πολλές πολλές ευχές για ένα χαρούμενο Πάσχα!!!
(η ταινία ηταν πραγματικά έξοχη!!! και οι ηθοποιοί όλοι ξεχωριστοί )

athinovio είπε...

Καλό Πάσχα Γιάννη και να περάσεις καλά αυτές τις μέρες.

Γιάννης Καραμήτρος είπε...

@mtryfo
Σου ανταπωδίδω τις ευχές και η ταινεία είναι αριστούργημα.

@athinovio
Επίσης.

doctor είπε...

Να την δω ρε Γιάννη; Με απωθεί η μουσική, δεν μου αρέσει καθόλου...
Γούστα είναι αυτά μην με μαλώνετε!

Γιάννης Καραμήτρος είπε...

Η μουσική με άφησε αδιάφορο.

Σοφία είπε...

Την είδα όταν πρωτοβγήκε. Είναι πολύ ωραία ταινία, άσχετα με τη μουσική (ποτέ δεν δίνω σημασία στη μουσική έτσι κι αλλιώς). Έχω διαβάσει και το βιβλίο στο οποίο βασίστηκε (Q&A του Vikas Swarup) το οποίο μοιάζει πολύ λίγο με την ταινία. Νομίζω ότι είναι από τις ελάχιστες περιπτώσεις που κάποιος πήρε ένα μάλλον αδιάφορο βιβλίο και το έκανε μια λίγο-πολύ συγκλονιστική ταινία.

Γιάννης Καραμήτρος είπε...

Σοφία,
Δεν ήξερα πως το έργο βασιζότανε σε βιβλίο. Όσον αφορά μουσική από έργα η μοναδική που μου άρεσε ήταν από την ταινεία "Ο καλός, ο κακός και ο άσχημος".